برنامه غذایی برای افزایش وزن - Askanswer مرکز مشاوره سلامت ایران(هفت سیب)
  •  
    • ۶,۲۸۸ پرسش
    • ۵,۰۲۴ پاسخ
    • ۳۴۰ نظر
    • ۲۹,۳۳۳ کاربر
  •  

لیست برچسب‌ها

بارداري پریود آلت-تناسلی رابطه-جنسی عادت-ماهانه نزدیکی خودارضایی برنامه-درمانگاه-پوست-و-مو جوش خارش موهای قاعدگی ریزش-مو شیرخوار ادرار پرده-بکارت رشد-نوزاد جنین در و حساسیت ناباروری لکه-پوستی وزن واژن افسرده دیابتی تیروئید پستان لکه-بینی سلامت-جنسی پوست موی-زائد قلبي طول-آلت-تناسلی رحمی سونوگرافی انزال-زودرس از اختلال-نعوظ تخمدان کیست-تخمدان استرس تکرر-ادرار درد-بیضه سرفه جنسي لاغری خشکی-پوست نوزاد عرق-کردن جوش-صورت پریود-نامنظم برنامه-مادر-کودک-تندرستی قد تیرویید چاقی سوزش-ادرار اضطراب سقط عوارض-دارو های جلوگیری بلوغ منی زناشویی داروهاي سرطانی خونریزی-رحمی جلوگیری-از-بارداری فشار-خون مثانه جای-جوش واریکوسل معده تهوع چین-و-چروک قرص-ال-دی تپش-قلب رژیم-غذایی زخم اختلالات-اضطرابی کاهش-وزن - صرع افزایش-وزن ورزشی خونی پروستات ناباروری-مردان ترشحات-واژن بیماری مقعد اسپرم خلط کمر-درد کم-کاری-تیروئید ام-اس زگیل-تناسلی کودکانتان

برنامه غذایی برای افزایش وزن

+6 امتیاز
سلام

من 23 سالمه (پسر) قدم 189 و وزنم 68, میخوام افزایش وزن پیدا کنم ولی هرچی تلاش میکنم نمیتونم, وعده ها رو هم کما بیش با اشتها میل میکنم ولی احساس میکنم چون برنامه درست حسابی برای تغذیه ندارم نمیتونم چاق شم, لطفا با دادن یه برنامه غذایی دقیق کمکم کنید وزنم رو اضافه کنم و مخصوصا لاغری صورتم رو اصلاح کنم

ممنون
پرسش در کنترل وزن و تناسب اندام از notoall (210 امتیاز)
ویرایش از Dr.Delroba

1 پاسخ

+1 امتیاز
 
بهترین پاسخ

بعضی افراد به دلیل وضعیت ذاتی بدن خود، استعداد تجمع بافت چربی در بافت های بدنشان را ندارند.

لذا این افراد هرچقدر هم غذاهای مختلف و زیاد مصرف نمایند هرگز اضافه وزن قابل توجهی پیدا نمی کنند.
بهترین توصیه و تجویز برای شما همراهی یک برنامه غذایی کامل با ورزش و فعالیت زیاد است. ورزش باعث می شود هم اشتهایتان تنظیم گردد و هم بافت عضلانی بدنتان حجیم تر شود و کم بود بافت چربی شما را جبران نماید.
حتما ورزش روزانه را در کنار رژیم غذایی کامل به سبک و روش زندگی خود اضافه نمایید.

شاد و تندرست باشید.
 

پاسخ در از Dr.Delroba (78,940 امتیاز)
انتخاب از Dr.Khatami
???????
...